خاطره ها : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

خاطره ها ای کاش می دانستی چقدر سخت است. چقدر دشوار است، هر شب بی آنکه تو در کنارم باشی با یادت بنشینم و ترانه زمزمه کنم و برایت بنویسم. ای کاش بودی تا ببینی. چقدر در التهابم. نیستی در کنارم تا حرفهای دلم را رو در رو برایت بازگو کنم و من بایست هر شب، خسته از گذشت روز، خمیده از خستگی ها، بی تاب از خمودگی ها و رنجور از بی تابی ها و رنجیده از غریبه ها بنشینم و برایت سخنان شیرین بنویسم. هیچ کس نیست که بداند در دلم چه می گذرد. اگر می بینی می نویسم و می نویسم و به نوشتن ادامه می دهم.

خاطره ها...

ما را در سایت خاطره ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 9:48

صفحه بندی